Magyarországon a legújabb 6 hengeres dízel BMW
A BMW X3 40d több mint 300 lóerős, az átlagfogyasztása azonban alig haladja meg a 6 litert.
A BMW X3 40d több mint 300 lóerős, az átlagfogyasztása azonban alig haladja meg a 6 litert.
A közel 700 Nm-es csúcsnyomatékú új dízel BMW X3 átlagfogyasztása nem éri el a 7 litert.
A 3 literes 6 hengeres biturbó motorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A BMW legsikeresebb modelljének negyedik generációja négyféle hajtáslánccal debütált a hazai piacon.
Friss külsővel, modern műszerfallal és új hibrid hajtásláncokkal debütált a BMW legnépszerűbb modelljének új generációja, ami 6 hengeres motorral is elérhető.
A globális és hazai prémium szegmenst egyaránt uraló bajor gyártó idén több izgalmas újdonságot is be kíván vezetni, és messze nem csak az elektromos autókban látja a jövőt.
Ez a különleges divatterepjáró abszolút nem jön zavarba, ha valaki véletlen ténylegesen terepjáróként kívánja használni.
A Mazda CX-60 egy olyan prémium SUV, mellyel megközelíthető akár a lökettérfogathoz hasonló 3,3 literes fogyasztás. Kipróbáltuk a zöld rendszámos PHEV testvérmodellt szinte minden fronton verő 254 lóerős dízelverziót.
A japán gyártó ismét szembe megy a konvenciókkal és akkor rukkol elő egy jókora dízelmotorral, amikor szinte minden riválisa teljes vállszélességgel az elektromos hajtás mellett áll ki. Teszten a keveset fogyasztó, remek orgánumú és nem is túl drága Mazda CX-60.
A CX-60 ezen formájában nemcsak jobban mutat, hanem kicsit jobban is kezelhető.
Meghajtottuk az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új X1-et, a bajor gyártó legkisebb SUV-ját, mely néhány centiméter híján már akkora, mint az első X3-as. És nemcsak benzines, dízel, valamint plugin hibrid, hanem tisztán elektromos verzióban is támad.
A BMW X3 vadonatúj japán riválisa igen erős plugin hibrid hajtással debütál a piacon.
A 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotorban találtak még 125 eddig szunnyadó lóerőt.
A hatjáslánc válozatlan maradt, de a külső és belső design egyaránt felfrissült.
Münchenben volt szerencsénk testközelből megismerkedni az új bajor szabadidő-autókkal.
Az iX3 nem egy a kezdetektől fogva elektromos hajtásúnak tervezett modell, ennek ellenére meglepően hatékony működésű és akár hosszabb távok is bátran bevállalhatók vele.
Legolcsóbban 16,7 millió forint ellenében lehet új X3-as szabadidő-autónk.
A bajor gyártó alig egy év után felvarrta az elektromos SUV ráncait.
Az Alpina kezelésbe vette a bajor gyártó szabadidőautóit.
Megérkeztek az első hivatalos gyári fotók a BMW negyedik generációs vadonatúj X3-as divatterepjárójáról.